=D


Hej era gladskitar =D
Eller godmorgon godmorgon på er.
Jag är glad idag...tror jag ;)
Jag gör ett tidsinställt inlägg men jag tycker att jag kan vara glad,
det är mkt roligare att läsa då.
När ni läser detta (om ni läser den tid som jag satt vill säga) då ligger jag säkert i sängen.
Jag har ju sovmorgon idag...börjar 10 å jag tänkte faktiskt försöka sova lite längre än tidigt.
Sen ska jag masa mig iväg å städa.
Det börjar ta sig, "äldreboendet på ljungplan" som det står på alla adresslappar.
Månntro om det blir som jag sagt tidigare ljunggården, det nya boendet ska heta ljunggården.
Hi hi nämen det blir väl något sådär politiskt fint namn å för att det är sånt stort byggprojekt så blir det något riktigt glamoröst...
Puss på er ha en underbar dag å ta hand om varandra ♥

Förresten glöm inte att classe olson öppnar idag, klockan 09.00 för att vara exakt =P
Gubbdagis...men jag tycker oxå om att gå där så kan vi ändra den benämningen tro?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0