Här vill jag jobba =)




Hittade lite bilder på nätet ;o.
Det nya äldreboendet som dem bygger eller har byggt för det är mera klart.
Men fan vad fint det är.
Visst att man går lite vilse där...röd dörr, gul dörr hus 1 nä vänta hus 2 eller
var det blå dörr hus 3...månntro om gamlingarna kommer att gå in till varandra där
-nämen Agda du bor inte där du ska in i denna dörr eller nått ;).
Shit vad jag hade passat bra där.
1. jag är bäst
2. jag har erfarenhet att vara med från början på ett nybygge (Gbg änggårdsbacken)
3. jag behöver ett jobb.nu
4. jag kan tillföra så mycket bara av att synas ;)
5. jag är helt enkelt en ängel och passar som handen i handsken för detta jobb

Det är riktigt kul att städa där iaf.
Slänger upp en bild på mina arbetsbyxor som vi köpte i söndags,
nästan så att jag kan börja snickra lite när jag ändå är igång =D


En liten knubbis som springer omkring där =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0