Hej hej


Sötis är så söt =D.
Jag kika in i hennes rum imorse klockan 5. Jaa hon har sovit i sin säng heela natten =D
När jag öppnar dörren försiktigt å tittar på henne så ligger hon där å vinkar å hejar.
-Heej.
Det var inte meningen att hon skulle vakna sååå tidigt
fast hon kan ju legat vaken en längre tid...speciellt när hon var så pigg
-Heej.
Var bara tvungen att blogga sådär sött, man blir så glad.
Jag vet en som ska i säng före bolibompa, ja förutom denna mamma =P
Ska snart iväg å städa lite på bygget =D
Har varit å städat på gymmet sista dagen på "prov veckan"
lite märkligt allt (?) men går allt som dem sagt så ska jag skriva på papper
provanställnig 3 mån. Skönt att ha något.
Visst det är bara 4 timmar/dag men det är väl bättre än ingenting eller??
Ha en underbar dag alla go fisar, pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0