Blond eller brunett?!

Snubblade över en blogg som skrev om att vara blond resp brunett.
Jaså det sitter alltså i håret hur man är som person? ;o
Bloggen som jag trilla in på är säkert en av många stora
men man kan väl inte skriva hur som helst om vad som helst
eller vänta jo det är ju det dem gör.
Jag tycker det är skitkul att läsa andras bloggar,
man får sig ett gott skratt liksom.
Som det här:

Blonda får kn***a mest?
Blonda har dem snyggaste killarna?
Som blond har man mycket pengar?
Blondiner lyckas mest i sin karriär?
Man får serverat allt på silverfat om man är blond?
Blondiner är snyggast?

Och så något i stil med svaret på detta är tydligen för att blondiner är så jävla bra!

Brunetter klagar på allting.
Brunetter är oftast lättfotade!
Brunetter får ligga sällan!
Brunetter är ofta otrevliga!
Brunetter är oftast avundsjuka!
Brunetter suger på att blogga!
Brunetter kommer alltid i andra hand!
Brunetter gör allt för att hamna på toppen!
Brunetter får alltid arbeta sig upp!
Brunetter är inte alltid fula, men oftast!
Brunetter får "OK" snygga killar!
Brunetter har dåligt ställt!


Ha ha ha...å jag som alltid har undrat över detta,
skönt att äntligen få svar hur det ligger till ;o.
Gissa om denna tös var blond eller brunett =D.
Nu ska jag fortsätta med allt jag gör här hemma.
Puss å kram å klapp på stjärten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0