Fy vad läcker jag är ;)! Sötis som har rol...

dsc06722 (MMS)

Fy vad läcker jag är ;)! Sötis som har roliga leksaker ibland. Jag ska slänga in ett kort inlägg innan jag ska sova. Är pigg för att vara jag men säkert skit trött imorgon. Har varit å promenerat med kära kusin idag. Satte sötis i vagnen å tog med henne annars hade vi inte kunnat gå så tidigt som vi gjorde. Det var skönt! Annars då har upptäckt att någon hackar sig in på mitt fb konto :( för varje gång jag ska in med mobilen så måste jag logga in å då har ngn varit där. Tråkigt! Ska göra något nytt nästa vecka är sådär lagom nervös för det. Men det går säkert bra säger dem som vet :-P. I helg då jag är sugen på att gå ut lite. Hade vart kul kanske å hitta på ngt med dem från jobbet. Eller min kära kusin el sambo men han vill inte dansa ;). Har bjudit in mig på 30-års fest men det är ingen som jag känner sådär jättebra men hade vart kul det med. Jag tycker om att vara fin till vardags är man ju som en grå mus eller nått. Godnatt alla ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0