Godmorgon!

Statusuppdatering ;)...

I natt har jag varit i Kurra å åkt skoter =).
Det är så bra att vakna när man har drömt bra drömmar.
Ska bara sätta in en bild som jag hitta här på nätet,
då gör det inget att jag oxå lägger upp den.
Min kära underbara morbror som lämnade oss allt för tidigt.
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥




♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥



Jag har typ för mycket kläder än vad jag har garderober... :(
Jag tror att jag inte orkar söka sådär fin fina kläder just för att det tar för mkt tid
att ta fram allt. Alltså jag har bara 1 garderob som jag måste försöka få in allt i.
I förra lägenheten hade jag 3, ja vad säger man. Helt sjukt.
Det är nog sådär dåliga energier inne i denna garderob som har för mkt kläder i sig.
Jag ska se om jag kan göra något åt saken.
Jag rensar alltså kläder idag...nästa steg att hitta mig själv ;).



Jag bytte gardiner lite snabbt, jag vet snart ska julgardiner upp men
jag måste ju göra sådär halloween fint/läskigt när vi ska ha party.
Erkänn snyggt konstverk när solen lyser på, heay vem behöver tavlor ;P.

Ha en underbar fredag alla ni vad ni än gör...ta hand om er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0