Inte allt för bra dag :(

  • Alla behöver bli älskade och bekräftade. Men om du har en låg självkänsla saknar du förmågan att bekräfta dig själv. Då måste du hela tiden få bekräftelse av andra för att inte må dåligt, och du känner dig aldrig helt nöjd.

Och fast jag får bekräftelse av andra...så tror jag ändå tvärtom.

Och fast folk säger att jag är bra på mitt sätt...så tror jag ändå tvärtom.

Och fast folk säger att det kommer gå bra...så tror jag ändå tvärtom.
Och fast folk tycker om mig som jag är...så tror jag ändå tvärtom.
Och fast folk tycker att jag är unik och speciell...så tror jag ändå tvärtom.
Och fast folk tycker att jag är fin...så tror jag ändå tvärtom.

Ja ni hajjar listan kan göras lång.
Min självkänsla är så låg så det finns inte.
Jag fattar inte vart fan jag försvann.
Har någon sett mig så hör av er.
Jag har alltid varit den starka person som tror på sig själv
som känner att jag kan och vill.
Jag har för fan bott nere i Götet och löst allt som kommit i min väg.
Provat på olika saker som gjort att jag utvecklats som individ.
Vem fan har tagit det bort från mig?
Varför är jag nu den mesiga hariga lilla fis som inte törs göra ett jota.

Jo jag tordes idag...jag satt i kassan på det ställe som allt och alla passerar.
Jag tog emot kunder jag gjorde vad jag skulle men jag sätter så många käppar
i hjulen att jag tvivlar på att det var jag som gjorde det :(.
Jag klarade av det men det bara för att jag fick hjälp av en person som var hur
underbar som helst.
Hon sa ju vad jag skulle göra så egentligen var det ju inte jag som gjorde det.
Tack du fina person som jag satt med...

Usch jag är riktigt nere, just för att detta blir verkligen svart på vitt
hur dålig jag är.
Så alla ni underbara där ute, ta hand om er.
Godnatt








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0