Ja just ja jag har en blogg oxå ;). Ni all...

dsc06717 (MMS)

Ja just ja jag har en blogg oxå ;). Ni alla underbara som bryr er om mig å så dissar jag er. Förlåt! Denna bild tog jag på en toa vart jag städar. Visst låter det som en toa för karlar? Japp stämmer bra det. På tal om ngt helt annat. Sötis sa idag efter hon ätit. Nu är jag mätt å besvärad hi hi. Jag å kära kusin har promenerat igår och idag. Skönt! Nu är vi med i matchen igen, ett tag ;). Det är ändå rätt många som är ute i farten sådär senare på kvällen. Tur är väl det så man inte går helt ensam i mörkret. Fast jag har ju en reflex väst skit snygg känner man sig, not. Nå man syns väl det är väl huvudsaken. Puss på er alla goa. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0