Pigan sjuk!


I natt så vakna vi av att sötis hosta som bara den.
Sådär ond hosta så det låter så hemskt.
Jag sms en jobbkamrat å fråga hur jag skulle göra,
om dem löser det om jag blir hemma.
Nä det var mera svårt.
Jag ringde mor å fråga om hon kunde komma hit,
det kunde hon. Så jag gick till jobb, jobba bort allt som var viktigt
på det område jag hade. Sen fort hem.
Hon har spytt som en tok här hemma :(.
Vet inte om det är hostmedicinen som hon fått,
hon är känslig för den...eller om det är ren magsjuka :(
återstår att se.
Bara för er som undra så tog jag bort mitt facebook konto
och det bara för att det blir nog bäst så :S.
Jag kan ändå följa upp vårat halloween-party som vi ska ha  =D
gjorde sambon till admin etc, och jag får väl "låna" hans användare.
Det känns inte riktigt bra...men det kanske finns något gott i det?!
Ja vad säger man underbart är kort, tack för den här tiden på fb ;),
jag har nog haft den drygt 1 år.
Nu ska jag krama om min go-fis här hemma...gullehjärtat ♥.
Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0