Hälge!



Min sambo har skjutit upp årets älgjakt (som startat idag) och det gjorde
han för att jag har praktik/väntan på jobb eller vad tusan det heter.
Sååå typiskt det har inte inträffat det senaste åren om det ens alls
har inträffat att dem skjutit älg redan första dagen (nästan inte första veckan). 
Tro inte att mupplaget har gått och skjutit älg redan första dagen
och min gubbe får inte vara med >:-(.
Gissa om jag känner mig ond bara för att vi utgick från mitt läge.
Visst dem hade ju kunnat skjuta dag 2,3,4 men det svider extra hårt
när det händer redan första jaktdagen.
Eller överhuvudtaget att det händer när vi inte är där.
Det är rätt så speciellt att bara få åka iväg och bara vara.
"Gubben pussa godmorgon frun då åker jag och jaga"...
Dem har fler att skjuta och jag hoppas att det är min älskades tur
när vi väl kommer till byn.
Men kan säga att det suger att ta sig till jobbet imorgon för än en dag praktik :(.

Ha det bäst ni alla glada...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0