Olycka i Pajala!





En fullastad timmerbil välte i samband med en singelolycka vid Shellkorsningen,
nära Hotell Smedjan i centrala Pajala.
Olyckan inträffade i samband med en sväng in på Kengisgatan vid klockan 15-tiden på torsdagen.
Föraren, född 1991, klarade sig undan skador.
- Han hade en medpassagerare som fick lättare skador vid olyckan.
Ambulansen tog in båda för kontroll, säger Roger Bohman, inre befäl hos SOS Alarm.
En mängd timmer rasade ned i ett dike vid olyckan och begränsad
framkomlighet rådde inledningsvis.
Vid klockan 17.00 flöt trafiken åter normalt.
Orsaken till olyckan är okänd i skrivande stund. (Hämtat från nsd)

Kanske inte världens bästa bilder. Men hey det säger man väl inte vid en olycka,
fan vad snygga bilder...eller jo kanske om man är på plats å har värsta super duper braiga kameran.
Men jag har ju bara min mobil. Men det mesta fastnar på bild med den oxå ;).
Vi var en sväng till Alko, köpte lite gott att dricka.
Vi var på Lahtis...hittade lite fina lyktor och sånt meeeee like =).
Jag kikade på lite kläder oxå som jag ska klä upp mig, mohahaha
nämen det stundar lite party här framöver.



Vi har haft underbart besök här i byn.
Min kära kusin å hennes familj.
Ätit gott, bastat å myst. Jag tycker om att vara med dem.
Vi går så bra ihop.
Love U!!
Puss på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0