Fortfarande glad



Jag har fått bra bra besked med posten, sååå skönt!
Har haft en underbar dag på jobbet.
Pysslat på här hemma...ska göra en grej till jobbet på måndag :)
Jag har varit i förråd...kan ju vara bra att leta fram alla grejer som vi
lagt ut till försäljning ;) när vi var i förråd ja då hitta sötis massa grejer
som att gå till leksaksaffären. En del av min och systers gamla barbie
(jag har tagit upp en del tidigare men inte allt, uppenbarligen)
fast stackars scott å ken :) har inga kläder...å dem kan väl inte vara nakenfisar heller.
Jag får väl sätta igång att sy-pyssla med det också.
Tänkte fa å träna nere i vårt gym men verkar vara mera dött i uttag till löpband alt löpbandet självt :(
Kanske ska prova mig på att träna på jobbet...hm tål att tänkas på
ska bara få med mig någon gumma ;)

Shit det hade vart gott med en öl eller lite viiin men det är tomt på det också här hemma
har inte hunnit fylla vårt ställ...30 flarror ryms det i den det ni :)
Får vara med i något vinlotteri kanske.
Ha en bra kväll vad ni än gör.
Puss puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0