Hälsa på!


Städtips inför helgen:
Om du har stökigt hemma, gör så här:
1. Skapa en ny mapp på datorn.
2. Ge mappen namnet ”Stöket i lägenheten.”
3. Högerklicka för att ta bort mappen.
4. Datorn kommer då att fråga:
”Vill du ta bort Stöket i lägenheten permanent?”
5. Klicka på JA – knappen.
6. Lägg fötterna på bordet, ta en drink och bara NJUT

Nu undrar ni säkert om jag inte gör annat än att städa?
Mitt slutgiltiga svar är...jo lite annat men mycket av tiden går åt
till att städa, diska, damma, tvätta and so on.
Senast idag så "bråka" herr å frun här i hemmet om att bara städa
städa städa. H-vete livet går väl ut på annat än att städa?
Oj kan säga att jag nu har städat klart och med sur-läppen så gick
det otroligt fort :-O
Nej jag vill inte bara städa städa städa...men hur gör man då det alltid är
stökigt.
Vi kom fram till en lösning så nu är vi vänner ;)
Vi ska försöka att "stöka" mindre, å den här 5-åringen här hemma ska ta reda på sitt
mer än hon gör nu. Samt att vi har torsdag som plocka-undan-städa-lite-dag.
När fredag och helgen väl kommer så kan vi hälsa på folk ist för att städa ;).
Men denna vecka har varit mer knas än andra därav var det bara kaos.
Å inte har vi heller sådär rent rent rent...men vi har en tendens att det säger poff
så är det grejer överallt.
Och det senaste poffet är faktiskt sambons miljoner jobbar-kläder som kom till.
En hel säck med kläder från förra firman som bör tvättas plus skor å kläder
från ny-firman som plötsligt bara hamna ivägen för ett rent hem :P
Nä nu har jag tråkat ner er med städsnack, sorry.
Nu tar vi kväll å bara MYSER :D

Ta hand om er...drick en öl för mig alla ni som gör sånt ikväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0