I've made her day!! :-) vaknade halv sex f...

img_0072 (MMS)

I've made her day!! :-) vaknade halv sex försökte somna om det gick inte så jag klev upp vid sex. En timma senare var övriga i familjen uppe. Vi hade hundra alternativ vad dagen skulle bju på. Kan säga att för egen del blev det bara skit men min älskade dotter fick en bra dag. Jag lekte med henne ett tag på morgonen. Vi diskutera fram å tillbaka om hon skulle på kalas. Hon bestämde att hon inte ville, om inte jag är med och jag kände inte för det. Vi fundera om vi skulle packa oss iväg med skotern. Men då sambon åkte iväg för att jobba så planera vi att ta det senare. Jag å sötis pyssla lite och hade sådär mys :-). Hux flux ville hon på kalas. Självklart! Hon hon ville det utan mig. Jahapp ändrade planer. Nå vi fick inte göra det vi ville men desto mer gå efter frökens pipa och det funkar det med, ibland. Sötnöt fick välja tacos till middag och nu ska vi föra henne till mommo. Jaa vi får egen tid ikväll ;-). Jag har pausat mitt facebook konto!! Jag lovar att berätta varför en vacker dag...men nära å kära jag finns på mobil och i verkligheten bara att sms:a när det blir dags för tjejpartyn och sånt :-D ha en underbar kväll puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0