Jahapp sova igen ;)

Wo-o-oh jag får jobba imoråån
wo-o-oh det blir fett nice med pengar ;)

Har vart en bra dag idag, det är nog mycket för att jag jobbar
man kommer iväg, träffar folk and so on.


Basshunter är inne i BB-huset, dem ska tillsammans skriva BB-låt.
Jag kolla runt lite på hans klipp på tuben, shit vad många visningar på hans musik.
Riktiga sommardängor jöh :)
Jag reste till Gbg i tanken...gött mos!
Imorgon åker sambo till sthlm å kursar...mor å far hjälper till med sötis lite.
Dem har utflykt på torsdag...å så att hon orkar vara ute hela dagen så kan dem
föra henne lite senare än prick kl. 6...och då blir mitt jobb heller inte lidande.
Tur att dem ställer upp ♥
Nu ska vi zzzova :-O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0