Kraaam!!


♥ Kram ♥
Jag är glad att ha dig här
Vad bra du är
Tack för att du vill jobba hos oss
Många pratar gott om dig
Du vet vad du ska göra
och du gör det bra
det är ordning på dig


Åh, vad det värmer att få höra fina ord, men samtidigt är det så svårt att det till sig.
Det var chefen som sa det och gav mig en kram idag.
Hon är urgullig chef.
Så mån om alla anställda samtidigt som hon gör det bästa för verksamheten utan att bli "en dålig" chef.
Hon lyssnar och hjälper. Hon är en riktigt krutgumma.
Men som sagt jag blir ofta så mållös när jag får komplimanger, kan inte bara säga åh tack vad kul att höra.
Nej jag sätter igång med att jo men jag gör så gott jag kan. Och jag gör ju bara mitt jobb etc.
Såhär i efterhand känner jag mig glad, stolt och bra :D
Nu ska jag packa klart det sista.
Längtar till stuga, bastu, grilla och bara vara *skönt att vara själva ;-O*
Förresten jag har klart med jobb 20/6-11/9!!
Ha en mys mysig helg!
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0