Nu har hunden vart ut med mig. Sambon är f...

Nu har hunden vart ut med mig. Sambon är fortfarande febrig som bara den. Vi fick hemlevererat piggelin, vatten, nyponsoppa (tack) han får ta en sista omgång alvedon åsså får jag badda han. 39.7 visade temp men den är inte helt att lita på. Men han är helt utslagen, hjääärrrtat :-). Filmen var fö bra, många som sett och sagt att den var riktigt bra gjort kan bara hålla med. Idag lagade jag älgskav å så gott det blev...sötis sa sådär gulligt -åh mamma det här var riktigt smaskens. Nu ska jag kolla BB sen hoppa i säng. Jag ska till frisören imorgon. Har inte klippt mig på ett halvår :-O...vi har eg inte pengar till det men fan man måste ju. Godnatt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0