Allt löser sig ;)



٩(●̮̮̃●̮̮̃)۶ ٩(●̮̮̃●̮̮̃)۶ ٩(●̮̮̃●̮̮̃)۶ ٩(●̮̮̃●̮̮̃)۶ ٩(●̮̮̃●̮̮̃)۶ ٩(●̮̮̃●̮̮̃)۶ ٩(●̮̮̃●̮̮̃)۶ ٩(●̮̮̃●̮̮̃)۶ ٩(●̮̮̃●̮̮̃)۶ ٩(●̮̮̃●̮̮̃)۶ ٩(●̮̮̃●̮̮̃)۶

Tja!
Hittade lite skön musik...en del låtar är rätt ok faktiskt.
Har säkert hört dem förut men som jag nämnt tidigare
så kommer jag inte ihåg vem som sjunger vad och vad som sjunger vem osv :-P
Jag tycker om musik och jag lyssnar i princip på ALLT men sen att lägga på minnet
artister etc är överkurs...he he




Har vart och provat arbetskläder...kan säga att det var en pärs för denna flodhästen
helt sjuka storlekar...jamen om den största i herrstrl passar på mig så är det ju bra.
Fast min kusin sa att det går inte att jämföra såna storlekar för dem är alltid konstiga
så jag köper det. Men shit qvinnan sprang fram å tillbaka innan vi hitta rätt.
Men till slut hitta vi och dem var fina iaf :-) får se om jag får det jag valde.
Lämnade kvar kläderna så skulle en hämta dem,
när jag kommer på måndag så kanske jag har nå heeelt andra kläder ;)
Nu ska jag snart tvätta kläder och hela soffan åker ner i maskin.
Alltså för en gångskull så ser man inte hundhår i soffan...som man hittar i resten av lgh
utan det är dammet från kläder etc som syns mest när man har tygsoffa.
Ja ja hellre det än hundhår...har nog av den varan :-/

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0