Hej alla glada!



En vecka på nya jobbet och det känns som flera år :-P
Jag har skrubbat å grejat och det blir riktigt fint...
under ngr minuter å sen är det svart igen ;-)
Nämen det känns bra.
Saknar dock gummorna och fredagarna när man slutar 12 :-D
Under rasterna är det lite sådär hej hallå ho ho
men har fått tips å säga -heja AIK lite då å då :-O
antingen för att reta eller för att japp det går bra för dem
fast jag föredrar hellre att säga ngt som jag står för
ja framförallt det som intresserar mig:-P
Som tex Kissies blogg...eller så inte.
Nå det blir nog bra det också.
Jag kan ju alltid snacka dammsugare å rengöringsmedel ;-)
Det har vart en bra vecka har blivit bjuden på mat också. Vi käka på Thule restaurangen
och ja det var som alla sagt att dem har skitgod mat där.
Min förkylning har inte brutit ut...*peppar peppar*
Nu ska jag krypa upp i soffan å mysa.
Ha en svinbra kväll PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0