Hej vill ni köpa julkort :P

Vet inte varför jag ids börja pyssla med julkort...det blir bara massa idéer i tanken men sen blir det som det blir. Kanske inte det ultimata att göra det sent på kvällen när man är tom på energi efter en produktiv dag ;) heller inte göra det allt för nära inpå jul. Å för vem eg jo jag skickar ju tycker det är kul att pyssla ihop en "privat hälsning" men det är ju bara min kära mor som år efter år "köpt" mina julkort, å hon har ju kvar flera efter jul ändå :P hej vill du köpa julkort hehe det låter ju fattigt egentligen men jag är ju det så...fast ändå har vi lyckats shoppa lite idag. Samt donat å grejat å framförallt blivit av med tvättmaskinen som varit trasig och obrukbar (har ändå tvättat såna panikgrejer men det har låtit som f-n) skönt nu tomten så vill jag ha ett badkar ist :) japp jag har varit snäll, lovar. Nu kanske sova sig lite. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0