Ledsen...


Jag var lite ledsen idag på jobbet...eller min kära sambo ringde/reta upp mig,
det är bra nu men ajajaj vad fel tillfälle att bli ledsen på jobbet.
Nå jag gömde mig så tror ingen märkte något.

En annan sak jag hade inget bra flyt nu på em. Hade två toaletter kvar att städa,
men att dem var upptagna hela året typ.
En av toaletterna kunde jag inte städa igår heller för guess what det var upptaget.
Och det är på ett sådant ställe så man "orkar" inte gå bort göra ngt annat för att sen
återvända...och så känns det dumt att stå å vänta.
Eller jag kanske ska börja knacka på
-ursäkta det är städerskan (inte mitt namn eller så för det kan ju lätt blandas ihop med andra ;))
jag tänkte städa toan. . .DU HAR SUTTIT NU EN KVART vilket är på tok för länge på arbetstid ;)
Det blir nog bra...men känns halvbra när man inte kan göra klart med sitt jobb.

Ha en bra kväll pöss pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0