Tipp tapp tipp tapp...

Om jag är vaken redan? Nope har liksom aldrig lagt mig :-O tror det blir en väldigt kort dag på jobbet men jag har lite timmar att ta ut. Tror ingen klandrar mig om jag tar lite ledigt :P Jag har iaf pysslat på här hemma med diverse saker. Ett julkort som ni ser på bilden, för sent att skicka men jag tänkte leverera den själv. Jag tänkte blått å vitt just till det kortet passar sig liksom :D Om jag lägger mig nu kommer jag nog aldrig upp så jag pysslar nog vidare. Puss!
Ps. Jag har fått tillbaka nyckeln som jag tappa någon hade lämnat in den till polisen...åh så skönt det känns, helt otroligt samtidigt -en liten nyckel liksom ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0