=D

Spännande, sambon står inför nya utmaningar om han bestämmer sig för det :)
lika spännande är att det var en som ringde mig idag om ett uppdrag :)
Hon skulle återkomma med mer info när hon vet mer, men hon gjorde ett första
"utkast" å fråga om jag är intresserad...spännande.
Annars idag har en miljönisse vart på koll av verksamheten som jag jobbar på.
Synd att inte ägarna visar sig en gång som denna :(
Nå det rullar på med lite av varje i denna värld.

Sötis var så söt idag.
Eller det är hon alltid men när hon tänker så logiskt så blir det klockrent.

Hon kom sådär allvarligt vuxet fram till mig ;)

-Mamma sätter man hundar på bordet?
-Nej men det gör man väl inte.
-Men sätter man en bädd på bordet?
(shit jag ser mig framför hund/bädd på bordet nämen absolut inte)
-Nej inte bädd heller.
-Varför har ni då satt min hund på bordet? DEN SKA VARA PÅ GOLVET!!!

Ord å inga visor check...ha ha


Puss puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0