Detta kommer i tidningen imorgon...



Är med i en  grupp på facebook "Rädda kirurgin i Kiruna".
Det är många som skriver i den heeela tiden,
men jag är med på ett hörn iaf. Har hjälpt till att bidra (m en liten slant)
det blir två helsidor i Nsd och Kuriren imorgon.
Jag och många många fler har samlat ihop pengar, tänk vad enkelt egentligen
check här har ni kontonummer för över klart.
Visst så ska man väl inte göra i andra grupper men denna är helt grön att
föra över pengar och lita på att det redovisas till resten av stan.
Tror dem har fått ihop ca 30 tusen på 2 dygn.
Det kostar typ skit mycket att lägga in annons sådär i tidningen,
men dem som håller i gruppen gör ett sjukt bra jobb.
Jag själv kan känna ibland att -men vad fan dem gör ju ändå som dem vill.
Lägger ner BB, lägger ner dittan och dattan vad kan jag göra?!
Så nu har jag bidragit och man får väl hoppas på det bästa.

Ni har väl skrivit på listor? ;)
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0