Hej!


Jag är så trött. Usch sådär lagom fredags trött eller vadå?
Tog fram (och satte in lika fort) mitt pyssel igår...men vet ni jag skiter i alla hjärtan i år.
Kan köpa något mys till oss å något gulligt till sötis.
Jag tycker om att pyssla men hjärtan kan jag göra hela året så det gör inte så mkt.
Jag kände bara sådär blä igår, å inte fick jag mina steg heller märkligt att man
själv måste gå ut för att få ihop dem kan dem inte liksom komma till en ;)
Nå 7000 är inte helt fel...men mitt mål är ju 10 tusen.
Å idag då vädret är verkligen toppen...not.
Nämen jag är glad jag lovar...det låter bara lite murrburrbuttersås.
Ha en bra dag alla hjärtliga vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0