Tjaba!

"Dagens sötis":

Jag har börjat städa bort baciller här hemma,
det kanske inte sitter i väggarna men det känns fräscht att städa.
I den mån jag orkar...har varit å jobbat idag men kan säga att
det var en pärs att vara tillbaka. Har som inga krafter :(
Snart ska jag börja äta lite kokt fisk å ris så vänjer nog magen sig
och jag får den bränsle som jag behöver för att orka ;)
Bad min dyrgrip att hjälpa mig att städa här hemma.
Efter ett tag säger hon:

-mamma det är ganska bra att städa för då får man inte lika mycket hår i munnen.

Check det kommer från en familj som har en hund som fäller hår
och vart barnet här hemma tydligen ofta får hår i munnen :-O
Ha ha ja hon är för rolig hjärtegullgull ♥

Nyligt ringde kära kusin, vad glad jag blev.
Ja hon hade inte tid att prata så länge hon bjöd in mig på
friendtex-visning på lördag.
Dem har fina kläder lite dyra men det kanske är kvalité?!
Jag skulle en gång bli återförsäljare till dem när jag bodde i Ö-vik
men det blev inget med det, men vad spännande.
Vi kanske ska prata oftare med varandra kusinvitamin!? =D

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0