Vatten, skorpa, rost, äpple, äpple, äpple ...

Vatten, skorpa, rost, äpple, äpple, äpple :) jag tror jag kan det här nu med vad jag kan äta. Jag är hungrig men jag vill verkligen inte få upp det igen så jag chansar inte med något annat än skorpa å så. Det här med rivet äpple som ska vara bra kör jag också med. Men vad händer liksom med äpplet när man river det än om man tuggar vanligt "tugg tugg"? Jo när man river så bildas det genom luften nå enzymer etc därav är det bra...kommer inte ihåg exakt men det var ngt som sker som är bra. Å går man långt tillbaka så har dem forskat sambandet mellan tarmcancer å äta äpple, å det är bara att äta på. Då vet ni ;). Ha en bra dag, ta hand om varandra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0