14917 steg =D

När jag slutade för dagen så gick jag en lite längre väg hem,
det var skönt att få röra på sig.
Jag känner faktiskt sådär nice att göra gott för kroppen.
Jag vet, vi har hört det förut...japp då tränas det igen.
Men nu kanske det blir kul för (nästan) alla på facebook är sådär
målmedvetna beach 2011 check √...såna som har tränat hela sitt liv
och som man tänker att dem bara gör det av naturen dem har skrivit
att beachen nästa whaaaaat!?
Min kusin å kära vän har börjat träna på gym...jag vill åsså men glad för deras skull.
Jag å ♥:at tog en kvällspromenad så stegen sluta på 14917.

Ur boken mera självkänsla:
"Ärlighet är en viktig grundsten i en nära vänskapsrelation. Vi måste kunna lita på de
vänner vi släpper nära inpå oss, och med att lita på menar jag att de ska vara sanna
mot oss och inte tänka och tycka en massa saker om oss när vi inte är närvarande".

Ja jo nämen det har man väl varit offer för ett x antal ggr...♥ behandla andra som du själv
vill bli behandlad ♥ får bli slutet på detta inlägg.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0