Åh jag fick min motion!


Snacka om lite småtokig när det känns som att 12682 bara är låtsas steg.
Men det var dem stegen som jag "vardagligt" har gått eller rättare sagt
gick idag då sambon inte varit hemma. Han brukar oftast gå med hund lite mer än jag,
och vi brukar åka tillsammans till jobb, så hux flux var det många steg på en gång.
Men först när min kära mor kom då kunde jag gå ut på riktigt å få mina välförtjänta steg.
I dessa 12682 ingår till-under-från jobb ca 5000.
Ut med hund ca 4000
Sprungit fram och tillbaka i tvättstuga och förrådet  ca 2500.
Resterande steg är allt däremellan...ja det är bara på ett ungefär =D.

Sen började jag få riktiga steg, har varit ute å promenerat, kommit hem,
varit till affären, ut med hunden ja verkligen passat på att vara ute när
räddningen mor kom å var med sötis.
Så skönt att komma ut när man varit inne.
Förresten sover mor här, utifall om sötis inte kan gå på dagis så är hon här medans
jag jobbar bort det jag kan...å så få mamma ta sig till sitt jobb när jag kommer hem.
Det är smidigast så.
Jag är iaf nöjd över min egna prestation under dem förutsättningar som jag har i mitt liv.
Vilket var bra idag, sambon borta oftare ;)



Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0