Äsch!

Jag försöker lägga upp klipp här i bloggen
men det går inte :(
Tänkte lägga upp lite från sommaren...lite sådär filmtips...lite roligt
ja lite av varje. En annan gång kanske det funkar bättre.
Jag är iaf nöjd över mina steg idag.
Ska gå sista runda med hund, sen lägger jag upp mina steg.
Torsdag var jag inte alls bra i kroppen, igår var jag rent ut sagt lat.
Ajabaja det fåt inte ske...ren lathet fy skäms =P
Nämen idag har jag motionerat, lite tråkigt dock att gå ensam men jag har ju musiken.
Åsså går man väl i sin egna lilla värld.
Annars i helg har vi bara chillat. Kollat film, ätit godis, druckit öl, å bara mysat ;)

Ha det bra alla goa, ta hand om varandra eller bara er själva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0