Facebook, facebook

Jag vet inte vad som händer i världen, jag kommer inte ut på facebook ;)
Min nya mobil verkar inte vara så smart som den utger sig att vara,
en massa "buggar" på just fb...
Nå en vilodag från facebook skadar ju inte...eller =P
Nu ska jag göra lite nytta.

Expressen skriver:

Tusentals svenskar kan just nu inte logga in på Facebook. I alla fall för Telenor och Bredbandsbolagets kunder.
-Vi felsöker problemet, hälsar Telenor.

En vit sida som laddar. Så ser Facebook.com ut för tusentals svenskar som under dagen försöker logga in på den populära sociala sajten. För några föreslås det till och med att ladda ner en fil, "likebox.php", när man surfar in på sajten.


För den Facebook-beroende finns dock ett sätt att kringå inloggningsproblemet. Genom att surfa via appen, mobilsajten touch.facebook.com eller någon annan externt program, kan du nå Facebook.
Expressen uppdaterar artikeln så snart mer information når oss.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0