Har ni skrivit i jag är bra-boken ;). Hjäl...

Har ni skrivit i jag är bra-boken ;). Hjälp mig att känna styrka i när jag ska till jobbet imorgon. Eller hjälp mig att känna trygghet i ekonomin. . . Det plinga till i mobil påminnelse att hund ska till veterinär det har gått ca 6 mån sen han fick hormonsprutan och ska ha en ny igen. Pengar pengar! Har jag sagt att det blir körförbud på bilen 14 jan den gick inte igenom besikt. Något med broms som inte tar. Hallå vi har bara betala ett x antal tusen på stora servicen nyligt, känns liksom surt att det är fel å fel. Pengar pengar! Jag har inte fått lön än, pengar pengar! Äsch såna småsaker det löser sig. . .hur vet jag inte men allt löser väl sig? Godnatt sov så gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0