Måndag

En bra måndag för min del, än så länge.
Jag har vart å jobbat på jobbet som jag liksom har dragit på mig ;)
Jag har bundat ihop förra årets räkningar. Det finns en tendens att dem liksom
samlas på hög som flyttas runt lite här å var. Men nu är det ordning på torpet.
Har även hittat spännande saker som jag ska ta itu med.
Jag har ringt af (uppföljning enligt handlingsplan), min handläggare var inte anträffbar
därav fick jag prata med kundtjänst. Hon hänvisa att jag skulle söka jobb till Björkliden!
Check självklart vill jag pendla dit å jobba...not.
Hon sa inte så mkt mer än anteckna att jag gjort mitt för denna gång.
Ringt facket men dem hade annat för sig.
Har ringt a-kassan och hon hjälpte med det jag hade för stunden.
Åsså har jag pysslat med lite annat.
Inte jätteroliga uppgifter men det känns skönt när man gjort det.

Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0