Mitt mål!


Tjaba!
Har vaknat, fört piga till dagis, hundbestyr, varit på jobbet
samt hunnit med en promenad.
Det är så härligt väder så man blir glad...så skönt att göra en insats för sig själv.
Kan säga att jag är målmedveten och har beslutat mig att jag inte ska vara en stor en.
Om det nu ska till att kämpa för det, så är det mitt mål.
Vägen dit kommer säkert vara krokig, bra och allt däremellan men fan jag ska lyckas.
Det är skönt att ha kommit in i det här med motion, promenader etc.
Funkar inte det som jag vill så ska jag ändra på maten etc.
Men det är mycket enklare att vara ute på promenad än att sluta med sånt gott =P.
Åh det är nice att peppa sig själv (har ingen annan som gör det ;)) med att dokumentera
mina prestationer.
Visst det är tjatigt men för "forskningens skull" att/om det kanske funkar (?) så ska jag
hålla er uppdaterade.

Nu ska jag ut å gå...å hämta liten puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0