Tja!

Tja!
Jag vet inte när jag senast var sjuk...men det var ett bra tag sen.
Då jag jobba på bygget var jag nog sjuk men "hade inte tid" att vara det
fast att inte läsa av kroppen hur den mår...slår nog bara emot.
Idag är en hemma/vilodag för mig.
Snörvlig och ont i leder har man väl hela tiden ;) men det känns annorlunda nu
sådär som det säkert känns när män är sjuka...dem är ju rejält sjuka liksom =P
Krya på mig!
Sambo å sötis har haft sjukdomssvängen med feber å skit. Nu får dem rå om mig.
Fast jag har "inte tid att vara sjuk" är en fras som bor hos mig...men det blir nog bra.
Hoppas allt är bra med er gott folk.
Förresten det står i dagens nsd att grönt te inte är bra att dricka nä det påverkar levern
etc...voj voj först ska man vara så hälsosam och gör si gör så men sen kommer smällen
nä det där är farligt att göra. Tur att jag inte dricker flera koppar per dag.

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0