Tjeeena!

Den bästa träningsformen?
Är den du utför!
Hitta en aktivitet som du tycker är rolig att utföra.
Kom ihåg att vardagsmotionen är guld värd!
Tiden då?
Alla har vi 24t att bolla med på ett dygn.
De flesta jobbar 8 av dessa, ca 8 går bort till sömn,
8 timmar återstår till allt det andra.
Ta sig till och från jobb, tvätta, städa, handla, ta hand om familjen/sig
själv, titta på tv, läsa böcker och vara social etc.
Vill du få in en ny aktivitet så får något annat maka på sig helt enkelt!
Prioritera!


Mina steg igår 10472...jag prioriterade på kvällen.
Tog med hela familjen till gymmet, ja inte hunden då.
Å "bara" till gym som vi har tillgång till i föreningen.
Det är inte jättebra/roligt, jag å min kusin har varit där några ggr
men vi har inte lyckats mer än så :(. Finns inte så stort utbud om man säger så,
inget att titta på heller =P.
Nå jag gick 30 min på bandet, sötis hoppa på en matta, sambo satt å surfa
=perfekt alla blev nöjda!
Thi hi den bästa motionen är den som blir av!

Motto: Gör någonting aktivt varje dag, året runt, för resten av ditt liv.

Det är den bästa investeringen du kan göra för dig själv.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0