Tjeeena!

Har varit å jobbat, sen hem, sen ledsen, sen glad, sen ledsen,
sen arg, sen glad, sen ledsen...nu är jag glad igen
Tror att mitt humör inte har varit som det ska den sista tiden,
men hey så är det i livet.
♥ Förlåt ♥ om någon i min närhet drabbas av min bitterhet å så
men nu har jag ju fått lön så det borde bli bättre =D
Jag har iaf blivit av med huvudvärken som jag haft under dagen
och det genom promenad. Det är fan skönt att gå, tror det är min nya grej ;)
Ska inte ropa hej för tidigt men jag har kommit igång med promenader riktigt bra.
Idag sluta stegen på 10920...anteckna anteckna.
På tal om annat jag har upptäckt hur skönt och bra det är att blogga
man kan alltid gå tillbaka å se vad man gjorde den å den dagen.
Min lilla dagbok, fast klart att jag inte skriver ner alla mina tankar ;)

Hoppas ni andra dödliga har det bra puss å kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0