"Det finns en sadistisk ådra hos alla människor"

"Det finns en sadistisk ådra hos alla människor"

Jag tror att den här typen av brott kan handla om att det finns nedärvt, en sorts sadistisk ådra, hos alla människor. Hos en del kan det vara så att något händer som gör att blodet i den sadistiska ådran sipprar fram, att hinnan som håller tillbaka impulserna blir för tunn. Terapi kan hjälpa dessa personer att lära sig att urskilja och undvika riskfaktorer i deras eget beteende och hur de reagerar på olika situationer

Huvva nu blev jag rädd för mig själv ;-)
Detta var ur dagens NSD när det står om mordet på brodern. Usch vad hemskt!

Nu ska jag packa ihop lite sen åker vi en sväng å bastar
Ha en bra helg alla go fisar :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0