Saknad


Under sambons lunch frågar han mig vad jag lyssnar på.
(Jag lyssnar på radio/headset i öronen...och gråter)
-Rockklassiker...

Hm, jag började tänka på underbara morbror som hastigt lämnade
alla oss nära, förra året den 2 augusti.
Alltså det är sådär fina tankar som det bara går att ha om världens
snällaste människa.
Kommer inte ihåg om det var någon speciell låt som just fick mig på
dessa tankar. Tänkte på min syster, på sommar, att jag ska jobba i sommar,
på min dyrgrip ♥ jag kan i princip rabbla upp hur mycket som helst
fast det stämmer väl då in med att:
"Gråt inte för att jag är död, jag finns inom dig alltid"
Men vad f-n när det var så plötsligt så oväntat...så orättvist att just du lämna oss.
Usch usch usch...men kan vara bra att gråta såhär, men skitjobbigt.

Ha det bäst alla ni!!
Kraaaaam ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0