Tjaba


Hej bloggeeen ;)
Hoppas ni mår bra, det gör jag.
På måndag startar mitt vikariat på städet/lassa
pågår tom sept...fan vad nice.
Min kära kusin nämnde att det är tjejparty till helgen, åh det hade vart skoj.
Men vi åker iväg blir borta hela helgen -typiskt.
Måste passa på att åka till paradiset för sen blir det inte dit på ett tag.
Jobbar ju midsommar sen är det festival,
sen resa ner till västerås...and so on.
Shit man hinner ju inte ens blinka så kan jag säga att älgjakten står för dörren å då är det höst.
Thi hi nähä vi tar en dag i taget och njuter av livet.
Hoppas på en überbra sommar iaf, fastän jag jobbar.

Nu ska vi fa iväg en sväng, puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0