Tusen tack!


Okej nu tror jag på det.
Alltså jag trodde på det när vi fick klart för oss att det var 7 rätt på v75
som vi köpte i lördags. Men började tvivla på det när jag fick höra att
man inte kan köpa lott efter 14 (vi köpte 14.30) att det har blivit nå fel etc
min sambo trodde på det hela vägen...nej maskinen stoppar om det är stopp
punkt och slut.
Hursomhelst så har vi vunnit. Ingen jätte stor summa men kommer väl till pass och
jag är bara såååå glad för att vi ens vunnit.
Göttmos!!!
Men det stämmer faktiskt det där med att spelar man inget så vinner man heller inget ;-)


Harry Boy är en animerad häst som förekommer i spelbolaget ATG:s marknadsföring av V75. Harry Boy skapades som en maskot för travsport, och har sedan dess hängt kvar. Harry Boy är också namnet på ett datasystem hos ATG som känner av hur svenska folket spelar och utifrån detta konstruerar ett unikt V75-system. Sedan 1993 har Harry Boy vunnit över tio miljarder kronor. Enligt ATG är Harry Boy oerhört populärt, speciellt vid jackpotomgångar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0