En till...en annan gång ;)


Tjolahopp tjolahej

Vi sköt fram på prova på jobbet lite :).
Så idag har jag haft tvättstuga, skönt.
Har letat fram intyg, papper å allt möjligt.
Jag har tagit mig tid till att skriva ner allt som hänt
med förra jobbet. På vilka grunder jag sa upp mig.
Nu är det upp till a-kassan att ta beslut om jag blir avstängd
eller inte. Om jag har giltiga skäl till att jag sagt upp mig.
Får hoppas att det löser sig med jobb så mkt som möjligt.
Efter 122 dagar så är dem dagarna avklarade oavsett om man
"förburkat" dem eller inte.
Det gäller bara att få ihop så pass mycket jobb under 9 veckor
så jag har till mat å husrum. OM jag inte får min rätt till ersättning
och fastän jag får igenom så ska jag ha mig jobb ändå :)
Men det är väl inte hela världen om mina räkningar inte blir betalda
fan folk dör ute i världen...jag har ju "bara" små problem eller nått.
Det löser väl sig.
Jag har iaf skickat in mitt cv lite här å var får se om det ger ngt mer.
Nu ska jag kolla lite nyheter :-O

Ha det bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0