Lön!


Fy fan!
Guess what...jag har inte fått in någon lön och vad jag vet så är det väl 28:e idag??
Tåga som lägger upp lönen har gjort det så bra har fått spec hem i torsdags,
men inga pengar syns till.
Helt ärligt så bryr jag mig inte om att sms/ringa och efterlysa den heller
det får bli vad det blir.
Om den inte kommit in imorgon så går jag till facket och berättar än en gång
hur det känns den 28:e då lönen inte kommit in.
Kan säger att det känns så jävla ruttet.
Jag tänkte att det var som tidigare ggr då jag ringt så har dem lagt in den lite senare
men nu är det fan riktigt sent att behöva vänta.
Jag har ännu inte fått besked om jag blir avstängd (a-kassan) eller inte men det gör det samma
jag ger upp allt som har med pengar, räkningar och allt vad det heter.
Usch vad sånt här sänker en.

:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0