Sommar å sol...


Åh tänk vad skönt med sommar hörrni :)
Värme, sol, bad, LÄTTA KLÄDER, glass, mys, sallad, vin, blommor...
ja allt som hör sommaren till.
Min sambos bror å fam har införskaffat sig en husvagn eller dem är ju inne
i den svängen...men en ny eller en egen ja what ever ;)
Nu kom dem med ett alternativ till att vi ska köpa husvagn.
Alltså min far har kikat runt lite vi har bara inte vart å kikat.
En på sambons jobb skulle sälja men hux flux så blev det inte så.
Sen som med allt annat så släpper man på alla planer här i livet ;)
Allt handlar om dessa pengar.
Man blir inte lycklig av pengar, bullshit!
Har man pengar till sin
överlevnad plus lite till så mår man fan bra =D.
Nå vi ska kika vidare.
Vi har noll semester denna sommar...jag ska jobba för jobb får jag till sommarn.
Å när sambon har nytt jobb så har han inte så mkt till sem :(
Pengar då...vi får snart en räkning på 40 "fiskar" på bilen fy fan
bara att se glad ut å betala. Så idiotiskt att man inte vetat om det tidigare
då hade man kunnat betala bort mer varje månad...restvärde eller vad det nu heter :(

Ska införa svält mat här hemma så man kan spara lite,
jag lär väl bli avstängd från ersättning 45 dgr gäller att se glad ut.
Punkt och slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0