Terapi

Jag började på ett nytt projekt igår.
Att måla!!!!!!!!!!
Jag tycker om att måla å göra sådär fint som jag tycker om.
Vitt, vitt,vitt.
Ni får se sen hur det blev ;)
Vi fick sålt crosstrainern å jag har en plats över i hemmet :)
För att bli lite sådär shui feng fu sheng shi fång...bång bång
så kändes det inte bra att se träningmaskinen hela tiden
när man inte nyttjar den...alltså dålig energi bort bort
hoppas jag blir gladare av att se något annat på den platsen.
Det är terpi för mig att måla, fast ibland blir det för mycket tankar.
Sådär man kan ju inte tänka annat än tankar å det gäller att tänka rätt
Saker och ting löser sig...på ett eller annat sätt så gör det ju det
och jag hoppas till det bästa.
Vi ska iaf åka till järvis idag.
Basta, basta, basta jag tror jag tycker om att basta bara för att
det är det enda jag är bra på :P

Ha det så bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0