Är du citron eller lavendel?



För att göra en kort historia lång ;)

Nämnde att det kom en dammsugarförsäljare igår och att vi har samma modell som
dem hade till försäljning.
Dem kom en gång till då var vi inte hemma utan M var här men nämnde
att det redan vart en försäljare här.
Sen kom dem en gång till när vi var hemma...han liksom nästan rusa in.
Hej hej får jag titta på eran dammsugare...och om det finns möjlighet att "panta in den".
Han titta på den, sprang ut igen och sa jag kommer jag kommer.
Ja då var han givetvis ner för att hämta den nya modellen.

Shit det går ju så fort så man hänger inte med...men lite kul att se vad han hade.
Han visade alla munstycken, tillbehör och allt det "braiga" med den, jämfört med den vi har.
Sen det klassiska med att vända upp å ner på provpåsen för att visa hur smutsigt det är.
Tror jag det att man har dammiga mattor om man inte hinner städa innan :-O
Den var mycket bättre på alla sätt än den vi har och han försökte verkligen alla
säljknep...kan säga att det var den roliga biten att "syna" plus att jag städa lite extra på våra mattor :-D

Han skrev upp priset självklart med det dyra då allt allt allt ingick, och sen successivt trappa han ner men slutsumman på den nya är sjukt mycket för en dammsugare. Ja då försökte han att nämen fan du får 5000 för din gamla...(panta in) men summan var ändå hög.
Han försökte å försökte...han sa till min sambo
-ser du inte hur mycket hon vill ha denna dammsugare, att jo nog kan ju du köpa den.
han tog fram en liten plastbehållare (för doftgrej). Du är väl citron? Eller är du kanske lavendel?
Vadå citron/lavendel nä jag är en liten korv ;) nä nej är ett nej punkt och slut.

Han packade ihop dammsugaren å avsluta med att ja ni fick ju rena mattor iaf.
Nä livet går inte ut på att bara städa. Speciellt inte med en dammsugare för nästan 20 papp
om man inte har dem pengar och känner att shit vad bra luft vi får att dammsuga med denna
dyra ist för en billig variant.

Hursomhelst håll tummar å tår för mig idag för jag ska "sälja in mig" på ett städjobb ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0