Jobb, jobbar, jobbat :)

Jobb hela veckan = :D
Mitt facebook konto lever sitt eget liv = :(
Annars är det ganska bra = :-/

Jag fråga sambon om han hade loggat in på min FB men icke,
tydligen så har jag varit "tillgänglig" utan att själv veta om det.
Det är väl ganska precis 1 månad sen som jag pausat kontot
och upptäckte idag att jag "fanns där".
Någon som jävlas med mig kanske.
Jag tror inte man blir av med användaren helt å hållet
men inte fan ska det vara sådär :(.
Så om ni har gift/skiljt er, köpt hus, ätit korv och makaroner etc
så vet jag inte om något sådant för jag har själv inte varit "online"
bara något troll som har det.
Nu ska jag laga lite mat...puss å kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0