Känslan!!



Alltså det är såhär jag känner sig när man blir intervjuad.
Tror jag det när man blir utfrågad som man blir :-O

Berätta vem är du?
Vad har du gjort i 29år?
Förutom lönen vad är viktigt av ett jobb?
Vad gör dig upprörd på ett jobb?
Vad gör du när du inte jobbar?
Att jobba ensam är det något problem för dig?
Bra egenskaper, vad gör att folk vill jobba med dig?
Dåliga egenskaper?

Jaha men tack så länge...vi återkommer om det blir aktuellt.
Ingen som helst chans att "veta" hur det gått, bara en liten aning om att det
kan ju inte ha gått käpprätt åt skogen då samtalet avslutas med "det låter bra det är"
eller säger dem bara så :-/
Shit...vilken pers.

Hursomhelst så ringde dem från gläntan om jag vill jobba natt i sommar båda perioderna.
Jag har ju färdigt med jobb på nll eller förhoppningsvis heltid på ett annat företag.
Men tänk om man hade kunnat klona sig eller om man hade vart en maskin som klarar allt.
Dagtid städ på nll för att sen jobba natt...bristvara på pengar hade det inte varit.

Ha en fortsatt bra dag nu ska jag klappa mig på axeln över att jag visst är bra :-D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0