Middag!


Rödlök vs. våffla.

Jaha..."möte" på onsdag och jag har inte gjort min uppgift.
Om jag nu inte har kunnat motioner pga att jag blev sjuk
jamen då hade jag kunnat minska på matintaget.
Men icke här har ätit gott, druckit gott and so on.
Tokmaja...men detta är väl sporren med det hela att vi träffas å peppa varandra.
Ska iaf bli spännande på onsdag.
Fast det kan ju vara lite kul om jag kan "ta igen"
lite nu å att det är lite positivt besked jamen då är det ju bara att köra ;)
Jag är bara så arg på mig själv att jag inte kan inse att jag gör fel,
för när jag ser bilden av mig så stämmer det inte.
Jag vill ha en annan bild...punkt och slut.
Vi ska snart ut å prompa samt att jag har ätit tomat å ostsallad :-D
Sambo å liten fick äta våfflor :-)

Ha det bra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0