Popular


Snart kan min hjärna varje textrad och sötis kan hela koreogarfin :-D
Jag pratar naturligtvis om Eurovision song contest 2011
Jaaaa vi kom trea med låten popular (nån som missat?)...vilket är skit bra.
Nu ska vi bara pricka in en liknande variant av Eric, samma moves
och låtskrivare från Bagges produktion så har vi en självklar vinnare.
Dem nämnde på nyhetsmorgon att det är "vm i fördommar" över
Azerbaijan som vinnande land och huruvida det kommer att bli.
Har dem ens hotellrum till alla som kommer?
Men hey det är ju skit kul att "fattiga" länder kommer långt utan att betala in sig
dem satsar ju en hel del på detta jippo...och får till det bra ändå :)
Vad jag förstår så är topp 5 rika länder alltid direktkvalificierade till en final (?) just för att dem
skjuter in med massa penkis.
Kanske just därför Italien kom tvåa...:-O i mitt tycke så var det väl ingen höjdare till låt.

Ha en skön söndag gott folk...puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0